حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

دلم پرواز می خواهد...

دلم پرواز می خواهد،

دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد

دلم آواز می خواهد،

دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد

دلم بی رنگ و بی روح است

دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد!

نظرات 8 + ارسال نظر
به تو چه دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

به به

مرسی

خودش دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

بهتر شده
بدجور هوا رو ویروسی کرده بودی

بی نشان دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ

بامن؟!
وای مرسی
خب چرا از اول نگفتی
امشب منتظرم باش
میام که باهم بپریم

با تو پریدن که جای خود
منظورم خودش بود

فاطمه سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام عزیزم
با چرا انقدر وبت غمگینه بابا یه کمی شادش کن

سلام عزیزم
چشم حتما شادترش میکنم
شما دعا کنید من روحیم شاد بشه مطالب شادم میذارم

اورنگ چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ

دل منم تو رو میخواد!
تنگ شده خب...
هیچ میدونی از کیه ندیدمت!

هر وقت خواستی بیای یونی خبرم کن بیام ببینمت

مریم پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ

دلم نقاشی یک قلب پر احساس میخواهد!
دلم پرواز با تو رو میخواهد!

هر کو شراب فرقت روزی چشیده باشد
داند که سخت باشد قطع امیدواران
ای صبح شب نشینان جانم به طاقت آمد
از بس که دیر ماندی چون شام روزه داران

حافظ لسان الغیب

هنگامه جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

منم یه نقاشی یه قلب پر از احساس میخوام.......

منم میخخخخخخخواااااااااام

بی نشان شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

مهلومه که من جای خودم
ولی
امیدوارم "خودش" برای تو همون کسی باشه که
باید باشه
امیدوارم همیشه خوشبخت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد